WEakzi
Publicerat: 2009-05-23| 09:11:13

Hej bloggläsare!
Fredagen blev väldigt trevlig!
Jag vaknade och städade i mit rum lite, eftersom jag ska få det ny tapetserat nästa vecka ..
så jag passade på att slänga lite möbler och så, för det blir såklart nya till nya tapeten haha.
Men jag fixade lite med det som sagt.. efter det åkte jag till Viktor en stund.
Vi skulle träffats i stan och fika men det regnade något fruktansvärt så vi fika hos honom istället, trevligt var det!
Några timmar senare åkte jag till Lambohov, till Maja och fixade mig där .. senare var det fest hos Teo, super trevligt folk och kul var det!

Sedan sov jag hos honom, jag orkade inte åka hem men det gjorde jag klockan 07.00 haha..
var tvungen att åka hem och städa lite mer och träna ska jag göra också .. fylle-mat-fett-förbränning!  ;)

Måste bara säga att det finns en buss-chaufför som jag bara älskar som brukar köra mina bussar!
Alltså han är så otroligt trevlig och gullig mot mig, en annan gång när jag gick på bussen säger han
'' Jaha, en så söt tjej som dig är som alla andra, hälsar så tråkigt och buttert ''
Jag: Nej men gud, förlåt! 

Sen imorse kommer han fram till mig där jag sitter och säger:
''Fryser du inte när du går sådär lättklädd?''
( Jag hade nämligen glömt min jacka hos Maja som jag inte orkat hämta )
Jag: Nah hehe.. inte så farligt!
Chaffis: Jasså.. det är ju rätt kallt ute, har du blivit utslängd inatt?
Jag: Nejnej, jag hade bara lite bråttom hem, har fullpackad dag om jag får säga.. heh
Chaffis: Jaha, där ser man.. vill du låna en jacka så du inte fryser?
Jag: Nej det behövs inte! Tack endå ..
Chaffis: Jo, det klart du ska .. du kommer frysa eftersom bussen har stått ute hela natten!
Jag: Jasså.. okej!

Och så hämta han en jacka till mig och la över mig som luktade färskt kaffe :)
Men jag somnade endå!

Hörs sen :)



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning