VALBORG!
Publicerat: 2009-05-02| 12:17:14

Tja! :)
Torsdagen blev lite smågalen haha!
Efter skolan blev det shopping med Maja & Kevin !
Blev bla. en väska, klänning, tröjor & lite smått.

Men som sagt pepp inför kvällen, eftersom det är valborg som alla vet.
Förväntar sig en jätte kul kväll, som det blev!
Förutom att min väska försvann, haha inget minne av vart den är
alla mina vänner försvann också
jätte kul att vara vilsen i stan mitt i natten med inget batteri på mobilen (Y)
Men vad jag minns kom det fram något gäng med människor och försökte hjälpa mig & prata med mig
men jag hade säkert inte sagt något som dom förstått
men stan var ju fullt av poliser så dom tog mig till dom och fick hem mig :)
Men den som hittade väskan borde vara lucky!
Men jag köpte en ny iallafall
<3

Jag glömde att ta massa bilder, min kamera är ju fortf sönder och min mobil var avstängd så haha


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning