Usch och fy!
Publicerat: 2009-05-20| 14:23:19






Alltså fy?
Jag vakna upp omkring klockan 05.00 och mådde väldigt väldigt dåligt!
Jag mådde verkligen illa och jag var 99 % på att jag skulle kräkas!
Min mage var helt tom och -3 kilo på 3 dagar.
Det är lite weird.
Jag väkte min moder och sa till henne att jag mådde fruktansvärt dåligt för det gjorde jag verkligen!
Dvs, mamma ringde till sjukvårdsupplysningen för hon var 100 % säker på att det var bantningen jag led av!
Och det var så, jag har varken druckit 3 milkshakes per dag, som man ska!
Eller druckit 4 liter vatten, knappt en hel har jag druckit!
Dock är det inte användbart för ungdomar under 18 år..
Så det gör jag aldrig mer igen!

Någon annan som vet ett annat sätt man kan gå ner i vikt på?

Kommentarer
Från:Tuffa pelle
Publicerat: 2009-05-20| 14:55:02

börja motionera är ett väldigt smart alternativ istället för att dricka massor av skit. mitt tips

Från:Nicole
Publicerat: 2009-05-20| 16:50:22

tack så mycket! :-)

Från:korven
Publicerat: 2009-05-22| 15:31:38

Sex e bra motion tro de eller ej o_o , eller så springer du bara o typ äter normalt en dag äter inget andra dan o kör varannan :p

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning