SHOPPINGRUNDA!
Publicerat: 2009-05-24| 19:32:22

Hej, alltså jag har verkligen träningsvärk i hela kroppen, överallt!
Jag har tränat rejält de sista dagarna, bra sweetie!

Iallafall så åkte jag hem till Maja vid 20.00 kanske?
Hon var redan färdig fixad, men det var verkligen inte jag, jag var väldigt sur när jag kom dit haha!
Jag hade egentligen ingen andledning till att vara det förutom världens töntigaste som jag inte ens tänker nämna här!
Hur som helst så kom Robin & Danny till oss och följde oss till bussen, men vi ångrade oss och gick hem till Robin
där jag skratta så jag pissade på mig! :)

Idag hämtade mamma mig hos Maja vid 14.00 omkring, vi åke till stan och shoppade lite!

Bla dessa




Kortbyxor från Cubus och '' sliten '' jeanskjol från Vila



Snygg bikini från H&M


Fotkedja från Glitter och rouge från H&M


Party tunika från Cubus tror jag det var?

Sedan två tröjor till, örhängen & solglasögon som jag inte orkade ta kort på


Nu ska jag städa mitt rum, eller rensa för imorgon kommer tapetseraren hit och tapetserar om mitt rum!

Kyss





Kommentarer
Från:rebecka
Publicerat: 2009-06-02| 01:06:41

fyfan asså jag vill vara som du, va heter du på msn?

Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-02| 01:06:53

fina kläder :)

Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-02| 01:07:08

va hetr du i eftrnamn?Å

Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-02| 01:07:32

jag såg dig när du shoppade, hur fan kan du va så snygg?:OOOOOOOO

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning