OH!
Publicerat: 2009-05-19| 23:17:12







Godkväll igen!

Jag har nämligen inte haft tillgång till att skriva fler inlägg än detta just nu.
Jag har pluggat jätte mycket idag och bara mått allmänt dåligt pgr av min diet!
2 prov imorgon är inte lämpligt för mig, just imorgon, just denna vecka
åh ! :)
 men iallfall, dag 2 för mig idag enligt pulvret!
Alltså jag mår illa så fort jag tänker på den där jävla milkshaken!
Jag har mått så sjukt dåligt idag av att  jag inte ätit någonting på 2 dagar
Bara druckit massor av vatten och 2 milkshakes
FY!
Får väl se om jag kan fortsätta och om det är värt det.
Bara det att man vill vara nöjd med sin figur när man är på beachen och flirtar med alla sexiga boois?!



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning