MÅNDAG!
Publicerat: 2009-05-18| 23:03:22





detta är 2 av världens snyggaste män!


Godkväll bloggläsare!
Kom nyss hem från solariumet, har solat lite!
Jag försov mig idag till skolan, pgr av att jag somna vid 3 och skulle upp vid 5 på morgonen!
Men jag åkte in med min moder vid 12!
Fixa dock ny kod till min bank inloggning på internet.
Efter skolan träffa jag Robban, vi åkte hem till honom och tog det lugnt.
Mysigt! :)

Förresten så började jag med pulvret idag, klockan 10 tog jag min första milkshake/soppa!
Svampsoppa! Säger bara, en gång aldrig mer.
Fyfan vad äckligt det var, höll verkligen på att spy!
Men jag får dricka det iallafall!
Vill man bli fin, får man lida pin eller vad det är man säger haha!
Men nu ska jag försöka dricka 3 liter vatten!

Puss

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning