LÖRDAG/SÖNDAG
Publicerat: 2009-05-03| 16:30:57




 

Lördagen var väldigt lugn och skön! På dagen solade jag hela dagen, så skönt med sol. Blev lite brun iallafall!  
 Sedan ringde Maja och sa att jag skulle möta henne, vilket jag gjorde
vi träffade massa folk och gick till stranden vid Scandic för att grilla och dricka lite!
Det var nästa helt fullt när vi kom, inte bara vi som tänkte på den grejen på en lördagkväll, vilket man nästan kan förstå när det är så fint väder!
Men vi tände grillen och slog upp lite filtar, jätte mysigt!
Som sagt kan jag inte ta bilder för min kamera är trasig, och jag hade ingen lust att ta upp mobilen och klicka!
Men det blev skönt.

Söndagen fick inte lika fint väder som dagen innan
Men jag vakna upp hos Maja, vakna av att David satt på sängkanten haha :)
Men jag åkte hem vid 14:00 och nu sitter jag här och ska snart ut & träna, sen blir det att plugga!
Och skola imorgon, har jag ingen lust med, fyyyy!

puss


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning