HELG!
Publicerat: 2009-05-08| 15:50:19

Fredag idag som sagt!
Solen försvann, lite segt faktist. Jag som hade hoppats på en helg med mycket sol!
Men får hoppas att det blir sol imorgon helt enkelt!
Jag ska fixa mig lite till nu, välja kläder och så!
Sen bär jag mig av till ljungsbro till kärleken Mickis!
Jag är sugen på fest men endå så inte men det måste det bli för jag har segat hela veckan nästan!
Så jag måste rycka upp mig och göra någonting åt det.
Men iallafall finns jag på mobilen som vanligt!
Hoppas ni får en härlig kväll alla!









Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-05| 20:31:09

Är det inte dags att skaffa ett par bröst snart ?

Ser lite illa ut med bara en tom bh? :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning