FRISK!
Publicerat: 2009-05-07| 18:45:11


Fixat till naglarna!
dock ser mina fingrar jätte korviga ut (?!)



Hej bloggen!
Jag har varit sjuk hela veckan, varit febrig och mått illa osv men det bättre nu som tur är!
Känns som jag inte kommer hinna med allt pluggnade oså nu när jagvarit sjuk så mycket.
Men det är bara att ta igen!
Jag fyllde år igår iallafall, har inte orkat lägga upp bilder på det eftersom det inte är så stor grej plus att det är mitt i veckan,  så det blev bara firande inom familjen än så länge.
Kanske blir någon fest eller så i helgen, födelsedagsfest då.
Men det märks hur det blir med den saken. 
Jag skulle precis sätta mig och arbeta med matten men hur gick det?
Jag visste inte vilka sidor jag skulle ta igen som varit under veckan eller något, så jag var tvungen att slänga iväg ett sms till min mentor!
Men det blev ett segt svar där endå haha.
Och så kom jag på en annan sak, jag tänkte ta mig till skolan imorgon endå eftersom jag är 80 % frisk nu men gissa vad nästa problem är?
JO, jag har inget skolbusskort!
Jag tappade det på valborg, bra gumman!
Så jag vet inte heller hur jag kommer till skolan (?)
Har ingen lust att gå på sedan står jag där bland alla folk och säger,
'' Hej, jag har inget busskort för det försvann nämligen på valborg, men jag kan väl få åka endå sexy? ''
haha, borde funka!
Får prata med mammi sen, hon får lösa det! :)

Kommentarer
Från:amanda casselstål
Publicerat: 2009-05-07| 20:30:38

grattis i efterskott älskliiiing! <33:))

Från:Nicole
Publicerat: 2009-05-07| 23:53:23

tack gumman:)<33

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning