YEAH, KLACKSKOR!
Publicerat: 2009-06-12| 03:05:23

Säger bara ajajaj..
Fy, har gått hela kvällen med klackar i gräs.. fått trängas med hela Linköping på ett & samma ställe
Men det var skit kul kväll, förutom då att på slutet märkte jag lite av smärtan i mina fötter, inte alls skönt kan jag säga.
Bara att massera ;) haha ..

Men grejen är att man kan inte gå ut på stan och festa utan klackskor?
Man kan ju inte komma med tygskor.. kan & kan kan man ju haha .. men jag känner mig inte direkt snygg i det.
Så ska man vara fin får man lida pin eller vad det är man säger haha..


love!

Sitter just nu i köket och funderar på att sova liten stund innan jag ska upp igen!
Club Sensation imorgon, inget jag ska gå på men några stycken som ska dit har jag hört .. ha det så kul ?! :)


Nej nu ska jag sova, låta mina gullungar få vila lite.. tihii
Godnatt, sov snyggt!  <3



Mina skadade fötter, vila i frid!
</3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning