Skämmer ut mig!
Publicerat: 2009-06-02| 22:54:59



Jag är så irriterad på en liten människa som tror han är  hur smal & snygg som helst?
eh, fuck no.
Det enda du har på kroppen är fläsk och till ansikte är detsamma som kroppen, fläsk!
Wow baby, väx upp och sluta prata skit om andra när du själv tror du är så j*vla bäst,snyggast osv..
Det är pinsamt, förstår du inte det själv?
Du skämmer ut mig att jag ens har umgåtts med dig, euu.. jag bär skam haha.. fy :(

Hoppas bara du hittar något att ladda inför till sommaren! ;)





Kommentarer
Från:...
Publicerat: 2009-06-02| 22:55:36

vem? :o

Från:'' s ''
Publicerat: 2009-06-02| 22:56:10

drygt sagt.. men isf mmåste han gjort ngt väldigt dumT?

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning