NYA MÖBLER!
Publicerat: 2009-06-16| 02:26:23

Så nu sitter jag bekvämt och kan skriva ett inlägg!
Idag blev det massa shopping med mamsi i stan plus att vi stannade och fika
men jag fick en ny soffa, och nytt glasskåp till mitt rum , och lite andra saker
hann inte så mycket mer eftersom när vi skulle hämta soffan så var det 10 min kvar tills allt stängde
så ah :)

men nöjd är jag iallafall.. tack mamsii <3
nyser hela tiden gör jag också, börjar bli sjuk tror jag ..

mår fortfarande sjukt dåligt efter allt som hänt, hoppas ni förstår att det var ett stort misstag alltihop
var verkligen inte meningen att det skulle bli såhär
men ah, jag har sagt mitt om det och jag lämnar det nu, så ni får tycka vad ni vill.

nu ska jag ladda ner någon film och bara mysa!
<3









love




Kommentarer
Från:Linus
Publicerat: 2009-06-16| 10:34:16

fint ;)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning