NOTHING TO SAY
Publicerat: 2009-06-14| 20:42:28

Finns inget mer jag kan säga merän förlåt!
Verkligen förlåt, jag har gjort bort mig själv otroligt mycket och det står jag för.
Jag önskar verkligen att ingenting hade hänt förutom en sak..

I've made so many mistakes in this little time
And i wish i could take everything away and go back to the time when i was with you
this was the last time i make something like that, those things doesn't exist for me
you're the one i want
everybody does different things they regret, but nothing like this
you should forgive and forget like a bad memory
remember, it's just you i want to be with
only you




kanske inte säger allt, vill bara att dom som vet vilka ni är ska veta att allt var fel fel fel
även fast det inte hände på samma gång
MEN det var mitt fel



Kommentarer
Från:barbiiebunny
Publicerat: 2009-06-14| 21:20:04

Om det handlar om mig och samme, så förltå

Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-14| 21:51:34

eh nej det gör det inte, jag bryr mig inte om er. Kör hårt! :)

Från:ha ha
Publicerat: 2009-06-18| 17:03:21

bra jobbat !

Från:Nicole Hallsten
Publicerat: 2009-06-18| 17:13:52

omg ah

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning