I'M BACK BABES
Publicerat: 2009-06-11| 02:36:50

Ohyeah niki is back
jag vet att ni har saknat mig tihi
thats right ;)

Eh som sagt, ni vet varför jag inte har bloggat .. pgr av den fula förra designen som såg förjävlig ut och jag vill int skämma ut mig för mina bloggläsare!
Liksom, ska man blogga så ska man ha en fin design, thats it!

Iallafall, idag har det varit en tråkig dag med regn och det är helt fel?
Skulle gjort en hel del saker idag men det blev inte så pgr av jag har varit sjukt seg och haft en otrolig magvärk!
haha.. men ah, den har gått över nästan.

Pratar i telefon med Maja och Ivan just nu haha..
Lyder såhär

Maja & jag sjunger : Du sitter med bena isär jag har blivit kär jag svär ... nana pumpa rumpa osv ..
Ivan: SCHHHHH!!


Väntar på att David ska ringa men han verkar ha däckat, men ringer upp danne om 10 min

Imorgon blir det party med älskade <3


Poserbiitch












Kommentarer
Från:Liiinus
Publicerat: 2009-06-11| 13:17:35

Du är så sjukt snyggg!

Från:David
Publicerat: 2009-06-11| 13:18:17

Love <33

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning