HEMMA IGEN!
Publicerat: 2009-06-03| 20:30:46

Hemma igen från en shoppingrunda på stan ..
Köpte bla. nytt puder från Loreal 180 kr
Lite smycken från olika butiker
Underkläder och lite smått & gott hihi

Imorgon eller på fredag bär jag och Maja oss av till Örebro igen!
Erik som tar studenten på fredag också ;)
Grattis på det och till honom! <3

Som sagt, om jag hinner så åker jag imorgon och har nog ingen tillgång till dator där så får blogga från mobilen!
Så ni klarar er ett tag iaf haha ..
 
Hur som helst så åkte min moder på festival idag och kommer hem på söndag så är ensam hemma
och det är skönt!

Nu ska jag snart träna, sedan bara ta det lugnt vid nya tvn som kom idag med bud!


Pudret från Loréal fast mycket större förpackning!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning