HEMMA!
Publicerat: 2009-06-29| 05:08:42

Hemma från en underbar helg!
Har varit i öland och solat, och myst sen skulle vi gått på fest igår men blev inte så..
men ah, det har varit så j*vla fint väder så jag har ju solat varje timma som går
haha, ah lite brun nudååå :)
har t om bränt mig lite!

köpte sån där coconötsolja på öland så det tar ju riktigt hårt då alltså
men det är ju på egen risk om huden typ börjar koka haha!
och jag har ätit en massa jordgubbar kan jag lova, muuuums

Ny vecka nu också, och det ska vara soligt hela veckan såg jag!
yeeeey <3


jordgubbar lever jag inte utan



snygg mustasch,


yummie






Kommentarer
Från:linus
Publicerat: 2009-06-29| 05:44:45

yepp du är otroligt het :)

Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-29| 10:29:59

gud va fin kropp du har! avis , du tränar ganska mkt va? och jag antar att du äter en hel del nyttig mat :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning