HÄRLIG KVÄLL!
Publicerat: 2009-06-29| 05:43:42

Hallu alla..

ah, börja med att jag & maja vakna hos john typ vid 5,6 på morgonen, och bussarna börja inte gå förrän typ 06:33
så vi gick kl 05:10 eller någonting till rece, och vänta där tills bussen kom
vi åkte hem till maja, kom hem vid 07:00 och gjorde pannkakor haha..
vi skulle inte sova alltså, bestämde vi oss för. 
Inga goda pannkakor blev det så jag satte mig vid majas dator och skulle testa Sims 3 - det nya!
Och fyfan vad tråkigt det är då?
Mycket tråkigare än Sims 2! haha
men jag sluta spela direkt, usch och kl blev kanske 08:00
då går jag in till majas rum och där ligger hon och sover, jaaaaaaha GÅ UPP skriker jag hah
hör bara mummel '' mm '' '' aa ''
jag: NUU MAJA!!!
Maja: men jaaaaaa, jag är trött nicole :(
jag: amen maja , det är sol kom igen va inte tråkig , upp nu!

och det sa jag kanske 10 gånger, alltså gå upp !

men jag blev irriterad haha, och gick ut själv och la mig i 10 min sen blev det tråkigt och jag gick upp till maja och FICK upp henne, yeeey?

Vi cyklade till lagunen och bara hundar som bada, kul?
och det var två tjejer med hästar och dom skulle rida ner i vattnet, hästarna ville inte men endå piska dom som f*n..
alltså öh? Ge upp kvinna och respektera att hästen itne vill ner med dig i sjön .. bitch
och bara för hon va så jobbig så fick hon ner hästen och så sket djuret i vattnet .. precis vid stranden!
fyfan, uuuuuuuuusch
men ah, barnfamiljer där bara.. tråkigt!
aldrig varit där förut då, men det dög att sola på iaf..
men jag tyckte jag blev vitare än vad jag var in

innan jag kom dit, som om solen blekte min hy!



men vi cyklade hem till maja vid 14 eller 14:30
där somnade jag direkt i hennes säng då jag inte sovit något de 2 senaste dygnen typ 2,3 timmar.
jag vakna vid 17:30 av att David ringde, jag kom på att jag skulle till bussen som gick hel och med bussen hem från rece
men när jag kommer till busshållsplatsen, då märker jag att mitt busskort är borta!
För typ 2314 gången, asså åh.. det var helt nyladdat också!
Smart Nicole! :)

Men jag ringde min moder och bad henne hämta mig , och det gjorde hon men jag somna på 2 sec i bilen endå!

Därefter kom David på kvällen och vi satt & prata i timmar.. om allting!
alltid trevligt :)

Och nu är kl 05:18, yeah jag är inte trött och vill inte sova!

Så jag väntar lite och sen tar jag en dusch, sen ska klockan gå fort som fan!

SOLIGT VÄDER PÅ G IDAG IGEN ELELR? 




ja omg, det går ju bara inte :O
 
 



Kommentarer
Från:casper
Publicerat: 2009-06-29| 05:45:58

HAHA så jävla skön :D

Från:nina
Publicerat: 2009-06-29| 05:46:15

haha håller med casper! ;D

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning