GODMORGON!
Publicerat: 2009-06-11| 10:31:24

Gomorgon haha ..

Vakna nyss att taxibolaget ringde och fråga om jag ville beställa taxi, öh nej inte klockan 9 på morgonen hallå..

Har verkligen inte sovit någonting kan man väl säga, somna runt 04.00 så ca 5 timmar!
Verkligen levde i telefon igårkväll!

Det ser ut att bli fint väder idag iallafall, solen lyser på just nu endå
så om det håller sig så lär det bli  en fin kväll med massor alkohol tihi
jag är helt död just nu, så jag ska sova lite till nu eller iaf få mig lite piggare hur man nu gör det
OCH nej jag dricker absolut inte kaffe.. fy och euu

Här är dom 3 låtarna jag lysnar på mest just nu, gamla och egentligen kassa!
 


som sagt, inte den bästa men fastnat i huvudet!


Sånt jag t ex. inte lyssnar på





haha, usch!


Kommentarer
Från:Lisa
Publicerat: 2009-06-11| 13:16:08

haha så skön äruuu, nicole sötis <3

Från:Jepeeeeeh
Publicerat: 2009-06-11| 13:16:41

Sötnos <3:)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning