BÄST!
Publicerat: 2009-06-29| 20:31:13

Haha hej?

Var vaken till 9 ungefär somna till halv 11 sen gick jag upp och åt lite frukost osv..tog det lugnt
efter någon timme kommer David och han hade inte heller sovit spec mycket inatt så båda var lite trötta!

haha men fint väder och jag orkade inte sola idag, bränner ju sönder mig ..
men vi fikade lite, och tog det lugnt ..

åkte sedan till sturefors för att äta lunch, men det tog minst 20 min innan vi fick vår mat?
usch, så dåligt det var .. och davids mat var inte färdig heller!

men tiden har gått så j*vla snabbt idag så det finns inte? :O
hinner verkligen inte med här haha..

Och jag är så otroligt glad så jag vill pussa er allihopp haha oj :)

För övrigt har jag lyssnar sönder på en lite halvtöntig låt haha!

Style - Vill ha dig, igen


HÖRS SEN!



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning