BABYLOVE
Publicerat: 2009-06-22| 14:29:37

Jaja, Godmiddag!

Jag vakna av att någon ringde vid 11, vet inte vem?
Orkade inte ringa upp heller, vill någon få tag på mig så ring igen haha!

Iallafall så var det jättesoligt ute, så jag sprang såklart ut direkt och la mig i solstolen och sola!
Fick lite färg på kroppen endå, men jag gick in efter 40 minuter...
hah, för varmt och tråkigt!

så jag gick in och gjorde jordgubbs-smoothie!
mums

nu har jag fixat mig och ska in till stan med mamsi, ska fixa lite äranden!
Först till UMO 15:15
Om en timme ska jag vara där alltså!

Såhär ser jag ut idag!


Tunika från Bikbok, inte för man ser spec mycket men ah!


oh!


Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-22| 15:56:58

är inte umo typ ungdomsmotagning? eller är jag helt fel ute ? ;o

Från:Nicole Hallsten
Publicerat: 2009-06-22| 18:48:23

Jo, umo är ungdomsmottagningen! :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning