ÄNNU EN NATT VAKEN!
Publicerat: 2009-06-30| 05:15:24

haha, 4:e natten jag inte sover.. men det blir ju så på sommarlov!
man kan ju vara uppe en hel vecka om det skulle vara så, eller kanske inte 1 vecka men några dagar iaf
men man lär ju vara liiiiiite förstörd hah.

Riktigt skön kväll, har inte haft lust till att festa sista dagarna faktist.
Och en sak till som är as jobbigt fast skitbra!
Jag har ingen aptit, ingen alls alltså?
Min mage kurrar men när jag väl ska ta mig en lunch eller så, så nepp äckligt!
men samtidigt tappar man kilon .. wonderful :)

Jag har inte orkat planera denna vecka, jag tänker ta dag för dag för en gångs skull ..
men verkar lite boring endå
haha det kör vi på den här veckan iaf

nu ska jag försöka sova, önska mig lycka till :)
kommer aldrig somna tihi



För övrigt tänker jag dissa alla '' gratis-kläder-smink-sidor ''



liksom man ska tjäna ihop poäng, typ 25 000 p så får du en Ipod, en liten liksom
men vem f*n sitter hemma varje dag och besöker hemsidor, värvar kompisar, köper grejer från annonser ( t ex köp en bok + ett par strumpor så får du ett par solglasögon på köpet och du betalar bara 39:90 kr ''  och sen blir man medlem på den sidan och så måste man betala typ 200 kr varje månad?
DOCK, man ber inte folk bli medlem på en sån sida för att man själv ska få tillräckligt med poäng så man får en liten ful ipod som kostar 1500 max i butiken?
det är ju pinsamt på riktigt ?!

och bara för jag har annons på '' freestreet '' behöver det inte betyda att jag sitter och samlar poäng till en liten godisbit!
såg också att man kunde samla typ 5000 p så har du en marabou chokladkaka liksom..herregud
och det måste ta flera veckor innan man har samlat ihop till en liten klubba.



gratisfashion.se


Gratismode.se



free-food.se

mat? ojoj


Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-30| 13:26:44

hahaah helt rätt :D

Från:alex
Publicerat: 2009-06-30| 13:26:58

nicole kör hårt ;D <3

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning