ALLI?
Publicerat: 2009-06-22| 18:58:38

Ja, då var man hemma efter en shoppingrunda på stan!
blev nytt puder, smycken, tröjor och lite så!
Så otroligt varmt ute så man orkar ju inte gå runt och leta kläder haha..
men ska inte klaga när det väl är fint!

Men ah, får se om jag hittar på något ikväll.. någon fest kanske?

Hur som helst, jag undrar om det är någon som provat Alli?
'' Alli - ett nytt program för viktminskning ''
ah, inte för jag är tjock direkt men en snyggare kropp kan alla få liksom :)
så, om det är någon som provat och om det funkar så kontakta mig!
Riktigt sugen.

Nu ska vi grilla, mums
hörs senare
puss


Finns på Apoteket


Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-23| 17:47:11

det är väl för över 18 år eller? :o , sedan har jag även en fråga till dej nicole :) , du ser ju verkligen jätte bra ut och det tror jag do flästa tycker! men har du någonting som du inte tycker är bra med dej och isf vad? och häder det ibland att du jamför dej med andra? ^^ KRAM. från en hemlig bloggläsare

Från:Anonym
Publicerat: 2009-06-23| 21:57:28

Jo det är ju det, men jag ska endå testa!

Tack så mkt, alltså .. jo det har nog alla.

Man kan faktist inte vara helt perfekt alla dagar, och dessutom man är inte född så perfekt heller.

Men ja, jag finner småfel på mig ibland kanske.

Jag jämförde mig ofta med folk mer förut, men inte så mycket längre! Man får öva att lära tycka om sig själv! :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning