TÄLTNING!
Publicerat: 2009-07-13| 17:46:19

Vakna kl halv 1 idag, hade panik för jag hade drömt eller något att klockan var skitmycket, men jag gick upp då och gick ut & sprang lite.
Blev så jävla äckligt efter ett tag för solen stekte på, så man blev ju dubbelt så ofräsch!
Så jag sprang hem och duscha i kalltvatten, mjaow

nu ska jag snart till stan och möta Desse, vi ska tälta med lite folk ikv!
Det blir säkert najs! ;)

jag som är sjuk och allting, då ska man väl varken dricka eller bada? haha
skiter i vilket ;D

nu ska jag fixa mig lite, hörs imorgon eller ikv om jag kan smsblogga!

kysssen


Kommentarer
Från:Josefine
Publicerat: 2009-07-13| 21:38:53

fin blogg :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning