SVULLEN !
Publicerat: 2009-07-27| 13:14:28

Vakna nyss och klockan är 12:54, min tunga gör så j'vla ont och den är otroligt fult svullen!
och telefon har ringt hela morgonen, haha tror ni jag tänker svara eller? Never :D
nej men jag kan ju inte ens prata så det blir lite svårt!

jag ska äta lite fil hela veckan, och lite kräm så lär ju tappa lite kilon vilket är rätt nice =)
försökte äta sånt här mjukt bröd och typ låta det smälta i munnen men nope, höll på att skrika av smärta haha
dessutom såg jag ut som ett sär som är förlamad och som inte kan äta... hah usch! :)

finns ju inte så mycket jag kan göra idag förutom att vänta på maja som ska komma hit med mitt smink & allt för de glömde jag hos henne igår. Så får jag se hur fin hennes tunga är idag haha!
Hon som kunde äta pannkakor igår ;)


tungen ser ut som en stor köttklump!


Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-07-29| 15:32:52

har du piercing i näsan? :O

Från:Nicole Hallsten
Publicerat: 2009-07-30| 03:51:23

Ja =)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning