SOL!!
Publicerat: 2009-07-22| 16:11:41

Yeey sooool !! <3

idag vaknade jag vid 10 av att någon ringde och väckte mig men jag hann inte svara, eller orkade inte svara rättare sagt!
jag gick upp 20 min och gick och la mig igen, satte kl på 12 för jag ville inte sova bort hela dagen när det äntligen är fint väder så ja..
jag gick upp halv 1 endå, åt frukost sedan ut med solstolen & cocos-olja och sedan smörja in sig!
hittade inte mina bikinitrosor så jag gick ut i trosor och bikini överdel, funkar det med hah :)
och som sagt så tycker jag det är så trååååkigt att sola, bara ligga där och svettas haha asså det är otroligt boring!
jag kanske låg 30 min innan jag gick in igen, men färg fick jag!
det får jag på 10 min,  jag blir jätte lätt brun faktist, skit bra (a)

måste säga att de är synd om maja som ligger hemma med halsfluss och hela köret! :(
krya på dig <3

nu ska jag ta mig en smoothie sen gå ut igen
puss




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning