OKEJ!
Publicerat: 2009-07-21| 01:43:28

Okej, världens tråkigaste dag jag någonsin varit med om..seriöst :O
det har regnat hela dagen och jag och maja har bara legat hemma och sovit och suttit vid varsin dator
haha snacka om no life!

men imorgon så ska vi eventuellt pierca oss i våra tungor.. är verkligen jätte nervös!
Jag kommer säkert bli förlamad i munnen sen :)

'' he ja hete nitolll ja kan ie pata '' - eh va, vad sa du? :)

nejnej, så får det inte bli!

Sen fick jag reda på en annan sak som verkligen tog mig hårt!
Och det var verkligen inte roligt att höra det..usch förlåt !!
var verkligen inte meningen..du förtjänar det inte, absolut inte.


menmen ! 
ah, samma sak som igår.. haha maja sover i min säng !
hon tar för sig här hemma hos mig vettu, hon tänker inte på mig nene :D

så nu ska jag sova tror jag, om det går? har ju sovit hela dagen så lär ligga & kravla mig i flera timmar
ska upp kl 07.00 YEEEY !
varför säger jag inte, skämmer ut mig totalt =)

godnatt och önska mig lycka till dagen

puss



Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-07-21| 19:57:59

åh ditt hår e så fint! om du har löshår vartifrån har du köpt det ?(a' Kram din största beundrare

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning