NATTBLOGGAR IGEN!
Publicerat: 2009-07-30| 04:16:08

Hellue! Som sagt, så vaknade jag kl 11 av att någon ringde minut efter minut men jag lyckades somna om iallafall!
Det är mysigt & skönt, vaknade där efter omkring 14.00 då jag gick upp och tog det lugnt tills jag skulle in till stan vid 5,6 då jag skulle möta upp tjejerna! Tog en snabb shoppingtur på 10 min, för vi hade 10 min på oss att hitta något så vi sprang in på Gina Tricot! Jag orkade inte stressa så jag köpte en tröja bara :)
Har tyvärr inget kort på den ;D

men hur som helst, vi gick och åt på steve's därefter gick vi till trädgårn där det skulle vara utebio kl 22,00 som är riktigt riktigt tråkigt! =)
På vägen till trädgårn stötte jag på Viktor som stod ochväntade på bussen!
Länge sen vi sågs ju, saknat den killen! =)
 
Men imorgon hoppas jag att jag & Maja får jobb av honom som han lovat rätt länge att han ska fixa ?! ;)
Me det märks väl hur snäll han är på den biten haha (a)

Men vi gick dit i några minuter tills jag & maja fick för oss att åka till tannefors till sebbe & crille!
kan ju säga att jag & maja inte har skrattat så mycket på länge som vi gjorde alltså, haha

men trevlig kväll, för nu ska jag sova tror jag =)


Kommentarer
Från:pernilla
Publicerat: 2009-07-30| 22:58:52

vart har du köpt linnet? :))

Från:Nicole Hallsten
Publicerat: 2009-07-31| 14:03:13

Linner är köpt på Gina Tricot :)

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning