LYCKAT!
Publicerat: 2009-07-12| 00:59:21

Så jävla skönt att vara hemma ikväll, fast jag är endå festsugen men endå inte..haha!

somna bara sådär när jag låg i sängen med datorn, konstigt så som jag sov inatt?
en halv soffa (Y) 
Men jag gick upp och skulle göra en jätte god, saftig sockerkaka nivet? haha
äggena är slut , nae men jag tänker göra endå!
tappa smält smör i hela köket, halka också.. få en syn med mig i köket och ska baka.. ae det går inte!

blev muffins istället som var äckliga men endå inte, gick ner haha!
mums?
ont i magen nu , tiih

söndag imorgon, funderar på att åka till motala igen?


men , kolla på dom här sjukt sexiga guysen!
mhm, ge mig!


(a)



<3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning