HELG!
Publicerat: 2009-07-11| 19:45:28

Kvällen blev så otroligt stressig igår, kom hem vid 5 och skulle in till stan så fort som möjligt för Erik & Daniel skulle komma! Men jag fixade mig och bad mammi skjutsa in mig som hon gjorde!
När jag kom till maja så var dom redan där så vi gick direkt till teo och hämtade kvällens godsaker!
vi gick tillbaka till henne för att fixa oss och försöka hinna med bussen till stan så vi kunde åka till motala där det var fest!

så maja kollade fel buss tilll stan så vi missade, så vi fick cykla haha .. lyckat!
När vi väl kom fram hade maja kollat fel på bussen till motala också
så vi missade den också, men vi tog den efter som gick efter 45 min kanske?

Vi var framme vid 00.00 kanske någon gång?
Mötte upp Oliver och gicki n på harrys där björn rosenström spelade, (tror jag det var) sjukt mycket röjj !
och det var sjukt kul, helt slut efter!

Vart vi sov, och hur natten slutade vill ni f*n inte veta hahah!
men lyckad kväll tills harrys stängde iaf ;)

nu ska jag äta, har inte ätit på flera timmar!


Erik :)


Daniel :)


röjjj :)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning