GODNATT!
Publicerat: 2009-07-28| 03:23:38

Känns inte som jag legat i min säng på flera veckor, så skööööönt att ligga här nerbäddad då !
saknat den :)

whatever, jag har försökt äta allt jag kommit på hah! försökte äta ris och köttfärssås förut, gick inte för de gjorde så j*vla ont! Sen nudlar försökte jag med, gick halvt!
 Sen till slut fick jag panik för min tunga var så svullen med alla försök osv, så  jag åt fil hela kvällen haha.. as gott =)

ska hämta is snart och lägga på tungan, det är grovt skönt alltså!
svullnaden lägger sig typ 10 min då hah!

som sagt så har telefon ringt hit & dit idag, kunde svara på ett samtal!
och då kunde jag inte säga '' S '' .. inte någonting med S , så fult :)

nahepp nu blir de is för min del sen sova =)

natti <3



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning