NATTBLOGGAR!
Publicerat: 2009-07-29| 03:22:06

Nicole som inte skrivit ett enda inlägg på hela dagen ?! Vad är de för stil?
Nerå, men har verkligen inte haft lust till att göra det haha. Kände typ, ' åh boring ' att skriva något ointressant!
Jag läste nyss att Carolina Gynnings blogg ska läggas ner, och det är ju lite tråkigt eller hur?
Den sötisen!

Men om ni vill veta så är min tunga fortfarande svullen, men den är väldigt fin endå tihi
och jag har pratat så in iiiii idag så höll på att tugga sönder tungan ;o
Fick iaf tips på Apoteket om att köpa något munskölj, och det var inte '' liserine '' eller något sånt, utan bakteriedödande!
Så det ska ni komma ihåg, om ni ska pierca er i munnen!

hah fyfan va jobbigt det är att blogga? vet inte ens varför jag gör det =)
får nästan som ångest om jag låter bli, ae shit ;$

en sak till, jag tvättar mitt i natten för andra gången.. DET NI ! :)
inte alla flickor som heter Nicole som gör det..


ska köpa ny mobil också, ge förslag på några fina! :)








Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning