VI KÖR IGEN..
Publicerat: 2009-08-25| 22:55:15

Dagen har sett rätt bra och härlig ut, slutade skolan tidigt idag så jag & maja gick och solade i sämsta solarierna som hon tipsade mig om! Inget slår mitt favoritställe mitt i city, säger inte var men jätte bra (;
efter solningen blev det en jätte snabb shoppingtur, köpte en klänning på Gina Tricot, hann inte mer som vanligt för maja skulle iväg och jag skulle träffat en kompis men de blev lite strul så jag åkte hem istället ;P
så skönt ! På torsdag är det skolfoto också, jätte kul (Y) ;)
och på fredag är det nollning, sedan lördag skulle vi nog med majas mamma till örebro för hon skulle jobba där så vi åke dit över dagen och shoppar lite osv, sedan på kvällen är det fest lite här & var här i Linköping :)

men nnu skajag sova, eller lägga mig i sänmgen iaf. puss godnatt :)



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning