VAKEN!
Publicerat: 2009-08-01| 11:54:14

Godmorgon igen .. inte många timmar jag sovit nu inte :)
Gick och la mig vid 7 i morse, och vaknade nu kl 11 av ingenting! Jag brukar alltid vakna tidigt av något, typ mobilen ringer, kläsklippare utanför .. alltid nått men inte nu! Undra varför ?! ;d

Fint väder ute idag iaf, och det är väl det positiva på själva dagen.. men en sak jag inte orkar idag!
Sola, ligga ute och sola.. aldrig idag! Haha, fyfan skulle aldrig orka, skulle somna där ute och bli kräfta :)
så jag ska göra som danne ska göra, sola varje dag en vecka nu!
så blir jag lätt brunare än honom ocksååå, så han kan lika bra sluta sola direkt ;)

har dock lite dåligt samvete för jag inte sköter min tunga!
Man skulle ju inte dricka alkohol eller så, visst jag tar inte mycket endå i och med att jag inte vill ha en infekterad tunga..
men en liten mängd kanske också gör skillnad.. vad vet jag eller vet verkar så iaf, ont gör det !


förresten så saknar jag min gosiga vinterjacka så jävla mycket haha (a)


mys!


alltså dom här hundarna är ju så sjukt underbara.. fiser & låter som grisar hela tiden haha sweet!


snutte babe!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning