SKOLAN <3 MIG
Publicerat: 2009-08-18| 06:27:43

Hej, jag hann inte blogga igår alls.. jag kom hem från maja vid 19.00 tiden sen lagade jag mat, och kolla mejl, msn och sånt ett tag men tänkte inte på min stackars blogg då ju .. haha xd
jag gick och la mig vid 22 tiden, somna jätte mysigt & skönt (:
vaknade säkert 2,3 gånger endå.. vid 3 och 2 typ och sen 4 av att niklas och hans kompis ska hålla på och natten innan ringde Andr och väckte mig.. kan jag aldrig få sova i lugn & ro? :O inte så konstigt jag är så trött haha.

ingen aning om när vi slutar idag men efter skolan ska jag sola! Nu när solen inte vill visa sig så kommer solarierna tjäna en massa pengar! (; hihi sol <3

OCH så snart skola, älskart alltså ..
hörs sen puss


fick den här goa bilden av en på msn!

my lover <3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning