♥ only you
Publicerat: 2009-08-07| 01:22:48



Okej Daniel, jag ska bevisa för dig och visa världen att det är dig jag vill ha!
minns du första gången vi träffades? hur perfekt allt var, du kom till mig vid 22 tiden, du sov hos mig, vi kollade på film och myste, men du somna jämt .. du väckte mig jätte tidigt för du ville gå till ica för att köpa glass för det var så varmt, du följde med min familj till varamon men du kunde inte bada för du inte hade badkläder med dig, så du fick sitta med brallor på och svettas medans jag bada.. minns du? jag minns allt så starkt. Allt var så perfekt med dig, att du kunde få mig att tycka om dig så mycket på 1 gång den gången. Så mycket kunde hända på 2 dagar, när det kändes som en evighet 

Varje minut vi var med varandra kändes så betydelsefull, tills en sak hände som inte skulle hänt .. det var mitt fel och jag ångrar det så mycket så jag spricker .. vet inte vad jag ska göra för att få det ogjort. Det kommer aldrig bli ogjort men jag vill få det bortglömt, även om det inte går så vill jag börja om och visa att jag inte är den du tror.
Varför kan inte det bara vara som innan, sudda bort det som hände och fortsätta på ruta 1
du ska veta att du gör mig så lycklig daniel, jag tänker inte ge upp vad som än händer
jag kommer alltid finnas här för dig, genom eld och vatten .. finnas för dig i allt gott och ont !
föralltid!! ♥


Jag vet att du haft ett helvete till liv, längre bak i tiden. Det förtjänar inte du, du är en människa som har ett hjärta av guld och det ska ingen få såra igen. Du förtjänar det bästa på denna jord, du ska inte behöva lida, och vara ledsen.
Jag skulle aldrig såra dig eller göra dig illa på något sätt, även om du inte litar på mig så förstår jag det
men jag försöker få förtroende, och ja, det kan ta tid men det är nått jag kan vänta på livet ut om det skulle vara så.
jag skiter i om folk skulle snacka, det är endå bara du du du

Är du ledsen -  tröstar jag dig
 Är du arg - gör jag dig glad.
 Är du glad- är jag gladast för din skull.
Är du rädd - skyddar jag dig!


Ditt hjärta förtjänar inte att bli krossat!


vill du komma hit igen och kolla film med godis? :$




detta är inte så seriös bild, men du är finast hur du än bär dig åt!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning