NY MOBIL!
Publicerat: 2009-08-06| 00:05:04

Äntligen har jag fått den, fin som den är. Haha jätte kul med nya knappar, wow ;D
naerå, men nytt nummer också. Står lite överallt ifall ni undrar.
Har varit hos nina hela kvällen och bara myst med film oså.. mýspys :)
trots att det är skänninge marken idag så skippa jag det, jag låna dock ut mitt busskort till nicke idag som jag inte ens tror jag kommer få tillbaka! Jag är för snäll ibland haha (a)
men jag kommeer slå sönder honom annars :)

så just nu sover nina men jag sitter uppe som vanligt. Klockan är bara 12, så kan ju inte sova än men snart för jag måste vända tillbaka dygnet eftersom k*k skolan börjar snart !
fyfan va kul det ska bli alltså, shiiiiiiiiiiit !  ;)


hör av er imorgon dom som vet partyyyy! :)





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning