ALDRIG..
Publicerat: 2009-08-05| 15:10:09

Vaknade runt 1 idag med huvudvärk, hade det igår också .. börjar man bli sjuk?
jag tänkte att jag skulle försöka vända på dygnet igår så la mig vid 00,00 ungefär och somna i 2 timmar
vakna av att mamma kom in xd sen somna jag vid 5 igen.

ska snart hämta min nya mobil på posten, kommer i ett paket haha ? :)
jag vet inte om det är utebio ikv eller inte, dock är det as tråkigt men man träffar ju massa folk där så ;D
skulle kanske åka till örebro idag också men tror inte det blir så bra, ioch med att jag ska till sjukhuset imorgon för undersökning kl 8 på morgonen. Och det är svårt att få tag i tid så tror inte ens mamma går med på att ändra tid xd
så får väl gå på utebion endå haha!
om huvudvärken går bort dvs

så jag ska snart åka och hämta den!
brb






 


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning