NU ÄR DET DAX IGEN!
Publicerat: 2009-08-24| 20:17:49

Näää det blev tråkigt att inte blogga, så jag kör på igen!
hmm kan börja med och säga att jag är besviken, inget jag har lust med att berätta om varför för då brister jag väl i gråt..
men jag måste gå vidare, även fast jag endå vägrar.

MEN ialla fall, skola idag som börja 8:45 som vanligt, sluta halv 4 sen blev det stan en snabbis för Kajsa skulle köpa ny mobil, eller kolla.. ja för att hon har tappat sin mobil i vattnet en gång till, smart gumman ;)
efter det åkte vi tjejer hem till maja, vi skulle göra pizza men hann inte för jag var tvungen att åka hem, de andraockså! Jag somnade på bussen på en sekund, pinsamt .. eftersom jag låg som ett sär när jag vakna (:
skolan börjar ta rätt hårt nu, så det tar på kroppen .. helt slut när man kommer hem.

men nu kom jag precis ut ur duschen, ska smörja in mig med lite krämer.. måste ju ha mjuk fin hud ;)
sen blir det bara att ta det lugnt ikväll, jag är som sagt sjukt trött!

förresten, grattis martin som fyller 17 år idag! :)



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning