MER SOL TACK!
Publicerat: 2009-08-08| 16:29:35

Känns som det är början av sommaren nu när det är slutet, usch!
jätte fint väder och as skönt ute nu med, men just nu sitter jag med världens gulligaste kattunge i knät som sover och drömmer så sött! Inte min katt då, men grannens :)

kl är 4 drygt, och jag ska in till stan och möta maja senare om jag nu kommer in utan busskort?
mamma får väl skjutsa mig om hon nu kan ..
tror ni jag fått tillbaka mitt busskort som jag lånade ut?
nej, det jag visste! 
man försöker ställa upp för vänner men får ingenting tillbaka, dåligt det där .. rättare sagt falska :)

jag ska strax ut igen, var tvungen att gå in för det var så varmt .. höll på att dö men man ska inte klaga ;)


gulleplutt, kolla båda myggbetten då! haha


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning