LÖRDAG!
Publicerat: 2009-08-02| 04:47:50

Godmorgon alla, kl är halv 5 som vanligt! Nicole har vänt på dygnet =)
Inget fel med det alls, nejnej!

Tror det är första lördagen på väldigt länge jag bara tagit det lugnt med film oså
har fått massage av nicke & adam helaaaa kvällen tills jag somna och vakna vid 4 och tog taxi hem haha!
det var en trevlig kväll, imorgon blir det nog party hoppas jag.. en dag paus emellan behöver man, ladda batterierna ;D

på måndag åker min baby maja till örebro så koimmer inte träffa henne på länge :(
hoppas du har det kul sweetie <3
 älskar dig massor, det vet du även om vi har våra konflikter ibland (a)

förresten så har jag besällt ny mobil som kommer på tisdag, längtar efter den!
och så börjar skolan om 19 dagar och det är FÖRJÄVLIGT!! haha
det känns som lovet har gått på 4 dagar eller nått.. så sjukt snabbt som vanligt!
nu får man vänta typ 1 eller 2 månader tills höstlovet är som varar i 1 vecka.. sedan jullovet och vem fan vill ha vinter? :(
förutom min älskade jacka dåå .. det är den enda fördelen att jag får gosa i min jacka!

okej mina ögon svider, jag är trött! :)
godnatt <3


BILDBRIST!!!!!!!!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning