IS IT TO LATE?
Publicerat: 2009-08-08| 20:58:11

Har precis varit hos grannen och ätit, blev inget stan ikv för nu blir det att dra ner till hamnen med lite folk!
Maja kommer senare också!

ska snart lämna tillbaka kissemissen som ligger i mitt knä nu igen, och sover !
hon får nytt hem imorgon .. snyft haha

måste berätta en sak som hände igår haha!
igår när jag & maja hade druckit lite och skulle till bussen, så skulle vi klättra över ett stängsel med typ taggar på
och när jag kom över så ba '' YESS, kom över maja! ''
och så märkte jag att mina kortbyxor var sönder! hahah
alltså tänk er att ena byxskinkan hänger, ser ut som en crack hora
hahah roligaste på länge!
sen fick maja ha dom byxorna in till stan asså gud
och jag, som hade linne under jag fick gå utan byxor .. visa hela röven kändes det som men det gjorde jag inte enligt alla andra som tur var!

hah värd kväll iaf !




Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning