IKVÄLL!
Publicerat: 2009-08-15| 18:17:44

Haha nu är jag inte lika sur längre som i morse, drömde världens bästa dröm sen när man vaknar så är det inte ens närheten av att vara sant, fick seriöst rycket! haha (;

men iallafall, blev bjuden på fest ikväll men nope jag orkar inte och har ingen lust med det idag så jag är hemma och myser istället tihi. Kanske skulle vara ett plus ifall jag städade mitt rum lite, har inte brytt mig spec om hur det ser ut på senaste tiden heller, det är väl lite synd i och med att jag brukar va världens petigaste tjej annars.
Som liksom, när jag & maja ska sova iband så är det typ smulor i sängen.. typ kaksmulor eller bröd vad som helst så bara '' naeeeee, det sticks .. det är smulor '' och så tar jag bort det och maja typ suckar varje gång haha
men vadå det är ju obehagligt och jag kan inte sova om det inte är jättteee bekvämt förutom när jag är så trött så jag inte orkar prata .. men det är ju en annan sak haha !
i och försig så är det inga smulor i sängen nu heller, men på golvet (;
 
jag ska dra med mamma & handla nu tihi
hörs sen va.




grönt ansikte :)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning