HOTTIE!
Publicerat: 2009-08-06| 10:39:49

Kom precis hem! Blev väckt kl 6 imorse när jag la mig kl 4 .. haha 2 timmar jag som skulle vända på dygnet! lyckat :) Hade tid hos gyn kl 8 så först avbokade mamma för hon trodde jag sov, så hon inte skulle få tag på mig men jg var ju vaken redan vid 6 haha, hurtig? :D hur som helst, det gick bra, skulle hämtat mitt busskort hos adam samtidigt som han sa men han sov såklart så han hörde inte när jag ringde förståssss det fyllot ;)
idag är det lika varmt som igår, jag är mätt så jag tänker inte gå ut ännu och sola men det gör jag senare men kommer endå bara ligga 20 minuter för det blir så långtråkigt.. spec HÄR där jag bor !
så kanske blir att dra till varamon med lite folk? :)
det ska ju bli typ 25 grader varmt nu några dagar hörde jag? sen blir det ju alltid så att det blir soligt när skolan börjar, då har man inte ens tid till att sola osv förutom när man slutar vid 4 och då typ solen inte är så stark längre sååå fy xd
imorgon kommer majsan hem från oscar, varit borta 1 vecka .. ajaj!

haha mina ögon är svullna eller nåt, de känns osm så iallafall.. i och med att jag inte sovit men det ordnar sig ;D
hörs senare, ska vila lite!


Dagens låt ; Sichelle - Fuck deg





Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning