GODKVÄLL !
Publicerat: 2009-08-19| 00:51:28

Kom nyss in, har varit ute med Axel ett tag, det börjar bli en vana det där,att träffa han varje kväll & snacka skit (:
ikväll lärde han mig nästan allt om rymden och stjärnorna haha, jag tycker sånt är as intressant så jag fråga frågor som en 10 åring skulle frågat xd

hur som helst så har det varit ett helt ok dag, skolan var helt okej, men redan fått hemma plugg .. men det är skitsmma haha, iaf sedan stan med brudarna!
skulle solat ikväll också men mamma kunde inte skjutsa mig till det ställe jag ville till så det får bli imorgon eller torsdag.
 
Imorgon ( onsdag ) fyller min älskade pappa år! Hoppas du får en bra dag, i love you.

förresten så fick jag tanken att bli blond, skulle det passa mig?





Kommentarer
Från:Anonym
Publicerat: 2009-08-19| 12:58:11

jag tycker du ska vara brunett eller ha svar hår du passar så jävla bra i det!

Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning