FRAMTIDSPLANER!
Publicerat: 2009-08-19| 23:33:06

Jag har besämt mig för vad jag ska plugga till, det har jag haft som mål väldigt länge faktist !
jag ska bli barnmorska (a) altlså det måste ju vara underbart att få hjälpa familjer och kvinnor att föda deras ungar, och få dom till världen! Sen kan det ju hända att det blir misslyckat, som att ungen dör eller får hjärtproblem osv men det är sånt man får ta i sånna jobb. Sorgligt är det!

Det kommer ta tid att få utbilda mig till det, kan räkna med 10 år iaf.
men det är lätt värt det! Är glad över att ha ett mål, än att gå runt som ett frågetecken och inte veta vad man ska göra av med sitt liv ;D

önska mig lycka till (;



 '' Barnmorskorna ''  ett tv program som gick för inte så länge sen, det är därifrån jag mest fått intresset!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning