DRAGRACING ?! :O
Publicerat: 2009-08-14| 17:56:35

Halluwiis.

jag kom nyss hem från stan, broder har klippt sig i 2 timmar.. gud alltså höll på att dö i den väntan men det blir as nice! :)
så nu ska jag snart hjälpa till med mat, tacoooooo (s) ? jag vet itne om det heter tacos eller taco, har aldrig fattat det där haha ..

jag funderar själv på om jag ska klippa mig snart och göra liten förändring? Får väl se ;)
aja igår så umgicks jag med massa folk i lambo, har inte sovit någonting inatt eftersom det var röjj hela natten och morgonen, men runt 7,8 blev mina ögon så tunga så jag åkte hem och sov ingenting endå? haha
jag käkade sen kom mamma och då skulle vi åka till stan för timmy skulle klippa sig!
men nu är jag inte trött ens så det är lugnt, eller jag är as trött men jag är så övertrött så jag märker inte ens av det ;D

men men , jag har kommit på en sak :D

jag ska börja dragracing! Alltså så j*vla kul ?!
Jäääääättte snabba hastigheter, ae det är väl underbart !
bara jag inte dör xd

men nu ska jag laga mat sen njuta av den här härliga kvällen, kolla vädret bara :D (Y) !


HIHI


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning