DET ÄR VARMT !
Publicerat: 2009-08-16| 01:33:32

Mumma vilken mysig kväll jag har haft då (;

hade 3 datorer eller har för mig själv just nu, en med en film på som jag inte ens kollar på, en med msn och skit på och en med musik på haha ! fråga mig inte varför asså .. musiken slår ju filmen vilket fall ;d
så det är j*ligt varmt här inne kan man ju säga, hehuuu.

kollar på bolt, verkar suga .. ;/
haha fick äntlien tag på krilleboois låt, cha cha på min brors dator i mp3 format, har aldrig hittat den förut men nu är den funnen (Y)  den är dålig & jobbig egentlien men man blir typ beroende, iaf jag ! hah

men men kört med fokus på bdb hela kvällen, AS NAJS !

ae fyfan vad varmt det är .. ska man kallduscha elle? :D
aah..

pusss



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning