BACK!
Publicerat: 2009-08-12| 17:03:53

pfffs, har återhämtat mig nu efter allt som hänt.. fortftarande lika cp jobbigt och så men det är sånt man får ta!
jag har iaf förklarat mitt, och du vet hur det ligger till ifall du läser det här.

aja, fest igår vid abisko typ och det var väldigt trevligt där, jag fick i mig rätt för mycket alkohol men inte så mycket så det slutar med att jag ligger och spyr... nono ;)

jag & maja sov iaf hos pappa, kom dit vid 05 eller någonting och blev hämtade kl 12 !
jag är så seg och trött så jag vet inte vad xd
jag ska sova elelr har sovit lite, as skönt :)

nu börjar verkligen skolan närma sig, uschhhh säger jag bara ..

och nu frågade maja om vi skulle åka in till stan och käka igen, åt kina mat igår på ming palace!
jag som skämde ut mig riktigt ordentligt!

maja beställde värsta menyn elelr ah  stor tallrik med kyckling och ris och jag tänkte ta något annorlunda, så jag beställde en kycklingsoppa, trodde det var en sån där jätte god , och en stor tallrik dessutom!
sen när han kommer är de världens mini som smakar bläckfisk och luktar gamla sopor... ae det va inte kul alltså ! :/ hahah fyfan va äckligt ,

så nu blir det kebab ikv för min del :D







Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          
Anpassad sökning